PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

  • Čia turėtų būti aprašytos Jūsų el. parduotuvės parduotų prekių grąžinimo sąlygos.

    1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties Pirkėjui negalioja, jeigu buvo sudaryta viena iš Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių, o būtent teisė atsisakyti sutarties negalioja:
      - sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
      - sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
    2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša užpildydamas el. prašymo formą. Gavęs Pirkėjo prašymą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
    3. ...
    4. ....
    5. ....
    6. ...
    7. GRAŽINIMO SĄLYGOS
    8. • Visoms elektroninėje parduotuvėje pintinele.lt įsigytoms prekėms suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija.
      • Įsigytą prekę galite grąžinti jeigu ji atitinka šias sąlygas:
      1. prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė ( nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
      2. prekė nebuvo naudojama, nėra sugadinta;
      3. grąžinamos prekės komplektacija tokia pati, kokia buvo pateikta pirkėjui;
      4. Kartu su grąžinama preke pateikiamas prekės įsigijimo dokumentas.
    9. Pirkėjas grąžinamas prekes privalo pristatyti UAB "Vivalsa" biuro adresu: Statybininkų g. 9A, 21389 Vievis, Elektrėnų sav. Kartu turi būti pateiktas užpildytas prekių grąžinimo dokumentąs.
      SVARBU!!! Pirkėjas gražinamą prekę pristato savo lėšomis. Pristatymo ir gražinimo išlaidos nekompensuojamos.
      Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato. Gražinamos prekės turi būti pristatomos per pasirinktą siuntų pristatymo bendrovę arba kitu būdu aukščiau nurodytu adresu.
      Kartu su preke turi būti pateiktas prašymas, kuriame nurodyta detali užsakymo informacija: užsakymo numeris, data, prekės pavadinimas, kaina, pristatymo data. Taip pat turi būti nurodyta sąskaita, į kurią bus gražinami pinigai.
      Užpildytą dokumentą prašome siųsti elektroniniu paštu info@pintinele.lt.
    10. Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 darbo dienų po to, kai bus įvertinta ar prekė yra tinkamos būklės ( nesugadinta, be pažeidimų, nenaudota, nesukeista ir t.t. ).
      • Laiku negavus gražinamų lėšų prašome informuoti elektroniniu laišku adresu: info@pintinele.lt
    11. • Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.
      • Praėjus daugiau nei 14 dienų nuo įsigyjimo, prekės grąžinimas ar keitimas tampa nebeįmanomas.
      • Dovanų kuponai nėra gražinami.
    12. Jei prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad būtų gražinti už prekę sumokėti pinigai arba Pardavėjas savo lėšomis pakeistų netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke.
      • Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisykės”, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
      Prašymą/skundą dėl internetinėje parduotuvėje Pintinėlė.lt įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
      • Teikiant prašymą/skundą per EGS platformą prašome nurodyti mūsų el.paštą: info@pintinele.lt.