Dažniausiai užduodami klausimai

  • Ar siūlomos prekės yra originalios ir kokybiškos?
    Taip, visos siūlomos prekės elektroninėje parduotuvėje PINTINĖLĖ LT yra originalios ir kokybiškos.

    Ar prekes pristatote visoje Lietuvoje?
    Taip, prekes pristatome visoje Lietuvoje. Pristatymui į Kuršių Neriją taikoma atskira kaina. Pirkėjui pageidaujant, prekės gali būti pristatomos ir į kitas šalis. Mokestis už prekių pristatymą priklausys nuo pageidaujamos šalies. Plačiau apie pristatymo sąlygas skaitykite Prekių pristatymo sąlygose arba susisiekite elektroniniu paštu info@pintinėlė.lt

    Per kiek laiko pristatomos prekės?
    PINTINĖLĖ LT prekių pristatymo trukmė 3 – 5 darbo dienos. Pristatymo trukmė priklauso, ar prekė tuo metu yra sandėlyje. Jeigu pageidaujate, kad prekė būtų pristatyta anksčiau, prašome siųsti užklausą elektroninės parduotuvės Kontaktinėje formoje arba elektroniniu paštu info@pintinėlė.lt

    Kada galima pirkti elektroninėje parduotuvėje?
    Elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.

    Ar siunčiamas patvirtinimas, kai užsakymas bus išsiųstas?
    Taip, patvirtinimą apie išsiųstą užsakymą gausite nurodytu elektroninio pašto adresu.

    Ar prekėms taikoma garantija?
    Elektroninėje parduotuvėje PINTINĖLĖ LT įsigytoms prekėms taikoma nustatyta gamintojo garantija. Kitu atveju prekėms nuo pardavimo datos taikoma 12 mėnesių pardavėjo garantija. Plačiau apie sąlygas, kada garantija netaikoma skaitykite Garantijos.

    Ar galima įsigyti prekes išsimokėtinai?
    Taip, įsigyti prekes PINTINĖLĖ LT galite ir lizingo būdu. Plačiau apie įsigijimo sąlygas skaitykite Pirkimo taisyklėse.

    Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
    Įsigyjant prekės elektroninėje parduotuvėje PINTINĖLĖ LT sąskaita-faktūra Pirkėjui išsiunčiama automatiškai kartu su užsakymu Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu. Mes mylime gamtą, todėl spausdintos popierinės sąskaitos nesiųsime.

    Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?
    Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

    Kaip grąžinti prekes?
    Prekę galite grąžinti per keturiolika kalendorinių dienų nuo prekės gavimo. Prekė turi būti nenaudota, originalioje pakuotėje. Plačiau apie prekių grąžinimo sąlygas skaitykite Prekių grąžinimo sąlygose.

    Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?
    Jūsų grąžinta prekė bus patikrinta ir tuomet duomenys bus perduoti buhalterijai. Pinigų grąžinimas neturėtų užtrukti ilgiau nei penkias darbo dienas.

    Kaip yra grąžinami pinigai?
    Pinigus už grąžintą prekę pervesime į Jūsų nurodytą arba į tą banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

    Ar grąžinant nepatikusią prekę atgausiu pinigus ir už siuntimą?
    Grąžinant nepatikusią prekę pinigai už siuntimą negrąžinami. Siuntimo išlaidos kompensuojamos tuo atveju, jeigu gauta prekė yra akivaizdžiai nekokybiška arba su mechaniniais pažeidimais. Pirkėjas apie nekokybišką ir norimą grąžinti prekę privalo informuoti Pardavėją per 48 valandas nuo prekės gavimo momento elektroninėmis ryšio priemonėmis.

    Per kiek laiko kreiptis, gavus nekokybišką prekę?
    Pastebėjus prekės defektą, turite kreiptis per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo. Ši nuostata galioja su sąlyga, kad prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudota.

    Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
    Užduoti klausimus apie Jus dominančią prekę galite tiesiogiai, elektroninėje parduotuvėje esančioje Kontaktinėje formoje, arba elektroninio pašto adresu info@pintinėlė.lt. Atsakysime Jums per 24 val.